۱۸ پاسخ

سلام اینکه میگن شکم سر پسر پایینه و دختر بالا یعنی از چند هفته است میشه هر کس میدونه لطفا بگه

پس چرا من اصلا شکم ندارم تخت تخته🥲

عزیزم ب سلامتی ایشالا صحیح و سالم باشه،منم پنجشنبه آینده نوبت دارم🥹

خدااا شکمو😍

منم دو هفته دیگه دارم

من شکم هنوز تخته نمیدونم چرا بزرگ نمیشه😂

عززیزم😍😍😍

نمیدونم خودم از بس دوست داشتم پسر باشه همش تو دلم میگم شاید اشتباه بوده درحالی که دکترم با تجربست

ای جانم

سلام آیا کسی بود دکترش با تجربه بود ولی جنسیت بچه رو تو ان تی اشتباه گفته باشه؟

سردت نمیشه اینجوریییبییی... من با لباس گرم سرما میخورم😂

منم یه هفته دیگه میرم 😍

دقیقا چند هفته ای😍

عزیزمممم ولی من همچنان شکم ندارم اصلا معلوم نیست حامله ام 😂❤️

عزیزم شیراز دکترت کیه

وای ننه🥹
منم ی هفته و دو روز دیگه میرم انومالی دل تو دلم نیس🫠

ای جونم❤️عزیزم قبلش برا جنسیت نرفتی؟

قندو نبات😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قند وعسل مامان قند وعسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار🌏🩵 مامان دیار🌏🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلین 🩷🌷 مامان آیلین 🩷🌷 هفته سی‌وششم بارداری