۶ پاسخ

ب سلامتی و دلخوشی عزیزم

شما ماه هفتمتون داره تموم میشه میرین تو ۸

مال من ۲۲ هفته و ۴ روزم زده ماه هفتم

به سلامتی عزیزم
انشاالله صحیح و سالم بغل بگیریش 🌺
کاش از ما هم زود بگذره 😅خسته شدم از دردا و علائم مختلف بخدا
یه بارم مزه مامان بودن چشیدم دیگ تحملش سخته دوست دارم ب دنیا بیاد بغلش کنم 🥺

مبارک باشه عزیزم ان شا الله بقیه راهم راحت بری

آره دیگه خود برنامه هم برات نوشته

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۶ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری