۳ پاسخ

عزیزم شما بخیه ات اینجور بود درست شد ؟ برا منم یه کم ورم کرده درد داره یه کم قرمزه ترشح نداذه

از تجربه سزارینت راضی هستی؟

من حتی زخمم شده

سوال های مرتبط