بچه ها پوشک شورتی بهتره یا این چسبی ها؟

۳ پاسخ

شورتی خیلی راحته البته برا بچه ای ک ۴دستوپامیره

شورتی فک کنم فقط بزرگشه این نوزادیا نداره

شورتی ها فقط سایز بزرگش هست سایز کوچیک نداره

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی