۵ پاسخ

اگه زاهدان هستی فقط و فقط ببر پیش دکتر سعید موحد

بچه خواهرم 3 ماهگی عمل شد خیلی عمل راحت و سر پایی هست

من پسرم گریه میکرد میسوخت موقع جیش کردن ختنه کردیم خوب شد

علائمش چی بود؟؟؟

پسرم من بود ۹ماهکی عمل کرد

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی