۴ پاسخ

من شنبه تایم غربالگری اولمه دکتر برام ازمایش تیروئید هم نوشته نمیدونم باید ناشتا باشم یا نه. برای غربالگری میدونم ناشتا نباید باشم ولی برای تیروئید رو نمیدونم کسی هم زمان این ازمایش رو دادع ک بدونه؟

من دیشب اینجوری بودم پعععه

چرا عزیزم ؟منم دیروز اونجور بودم خود بخود خوب شد سعی کن گرم نگه داری

دردت زیاده؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ♡👶🏻♡ مامان ♡👶🏻♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ویکم بارداری