خانما من چرا شکمم نمیاد پایین و بالاست هنوزم؟

۴ پاسخ

سردلم کلا خالیه،

شکم من ازاول بارداری اصلا بالانیست، بیشترپایین منتظرم بچه بره بالا، شایدم برای اینکه شکمم کوچیکه اینطوری ام

ععع وا ،برا من آنقدر اومده پایین نشستن برام سخت شده

خب خداروشکر یه هفته بالایی گفت نیومد پایین
آخه منم سوال چرا شکمم نمیاد پایین
چرا سر دلم خالی نشد

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کمند مامان کمند روزهای ابتدایی تولد