۸ پاسخ

من تا ۳۸ نومد پایین

چون نی نی هامون دل نمیکنن ازمون🤣😂جا خوش کردن منم مثل توام

منم خیلی بچم بالاس زیر دلم کلا صافه بالای نافم داره از کش اومدن میترکه

من ۳۷ هفته هستم شکمم هنوز پایین نیومده

من ۳۷ هفته و ۴ روزم هنوز بالای بالاست

من تا اخر همین شکلی بودم

بچتون پسر هست؟

برا منم کامل بالاس

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی