خانما دل و کمرم خیلی بذ درد گرفته طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم بعضی شبا میشم.خدایی نکرده خون یا لکه نباشه خطری نیس.بخاطر بازشدن وبزرگ شدن رحم ولگنه.من که از درد نشسته میخوابم دقیقا این دردهای وحشتناکم از۶هفته بود

اره عزيزم،دراز بكش،استراحت كن

اگه خونریری یا لکه بینی نداری طبیعیه

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری