باز شدن دهانه رحم علائمی ام داره؟؟

۲ پاسخ

فقط خداااااا خودش كمكمون بكنه همين من كه ديشب تاحالا چند بار دردپريودي بدي منو گرفته هي ميگيره ول ميكنهههه😭😭😭😭

دو سانت برای من علائم نداشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی