۳۷ درجه و ۹ برای بچه ی ۳ ساله تب محسوب میشه

۳ پاسخ

یه کوچولو آره
نصف وزنش بر حسب سی سی استامینوفن بده هر شش ساعت
اگر دیدی زودتر از شش ساعت تبش بالارفت هراز ۴-۵ساعت بده

آره تب داره .

بله تب داره

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۳ سالگی
مامان ابالفضل مامان ابالفضل هفته هجدهم بارداری
مامان امیریاسین مامان امیریاسین ۲ سالگی