این تب محسوب میشه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بله تبه

اره بابا ۳۹ حساب میشه

قلبم ا زاین درجه میگیره😥

بله عزیزم

بله عزیزم تبشم بالاس چون این تب سنجا نیم درجم باید روش بزاری الان تبش رو ۳۹ درجس استا بده اگه پایین نیومد حتما یه شیاف بزار ❤️

نیم درجه هم باید اضافه کنی
آره تب

بله گلم

بله حتما استامینوفن بده

اره نیمم باید اضافه کنی
پروفن بده اگ شکمش پره

صددرصد

اره.

بله

آره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۳ سالگی