۴ پاسخ

منم دارم قشنگ اون لحظه جون میدم

برا منم هست عزیزم 😊

منم دارم خواهر. دکترم گفت طبیعیه دیروز سنو بودم گفت طبیعیه ماشاالله بچه خوبه. دیگه میگن نباید به کسی بگی درد دارم که دردات بیشتر میشه😥

من دارم فک کنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری