مامانا انقباض چجوریه؟

۵ پاسخ

اولش یه درد پریودیه میگیره ول میکنه دردشم تو کمر و دلت حس میکنی، بعضیا کتف درد هم میگیرن... بعدش ک دهانه رحم باز شه دردش مث یه باد تو زیر پوست و عضلاتت و استخونت میچرخه

به طور منظم سر یه تایم باشه مثلا هر ۲۰ دیقه بعد هی زمانش کمتر بشه هر ۱۵ دیقه هر ۱۰ دیقه هر ۵ دیقه اینا ک هی درد داشته باشی انقباض میشه

شکم سفت میشه همراه درد

درد ها رفت برگشت داره هر سه دقیقه مثلا بعد یه دقیقه هایی درد ها منظم. میشه

شکم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی
مامان هامون مامان هامون ۸ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی
مامان دو جوجه مامان دو جوجه روزهای ابتدایی تولد