سلام ببخشید مامانا انقباض چجوریه من نمیفهمم،

۲ پاسخ

شکم یهویی سفت و شل میشه

درد منظمی ک فاصله هاشم منظمه و میگیره تو شکم و پهلو و کمر
ینی مثلا هر نیم ساعت پشت سرهم بگیره ول کنه
یا میتونه زمانش کمتر باشه
ولی اگ دردی گرفت ک مثلا صبح ی بار بود دگ رفت تا ظهر و اینا و تو ناحیه زیر شکم بود این درد کاذبه

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۱۲ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۵ ماهگی