انقباض چجوریه من هرکار میکنم نمیفهمم

۵ پاسخ

منم نمیفهمم یعنی چی

مثل درد پریودی یه دردی میپیچه تو شکم و کمر چند ثانیه هست بعد ول می‌کنه اولش هر چند ساعت این اتفاق میفته بعدش هی زمان هر انقباض کم و کمتر میشه تا بچه بدنیا بیاد

شکمت سفت میشه همه جاش نه ی تیکه ازش دست که میزنی سفته سفته و یکمم نفست تنگی میکنه بعد چند ثانیه اروم میشه

منم نفهمیدم تا یه ساعت قبل از زایمانم😄

پشت سر هم باشه با درد

سوال های مرتبط

مامان دو جوجه مامان دو جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رفیق مامان مامان رفیق مامان ۱۰ ماهگی
مامان 💙💙💙💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙💙💙💙 ۱۱ ماهگی