۳ پاسخ

من اولین بار حالت تهوع شدید داشتم بار دوم ایست قلبی هیچ حالتی نداشتم یعد دوماه دوباره حامله پوچ بود هیچ علایمی نداشتم

یه بار بارداری پوچ داشتم هیچ علائم نداشتم فقط پریودم عقب افتاده بود

با سونو مشخص میشه بعضی وختا حتی علاعمم زیاد دارن حتی حالت تهوع هم بعضیا داشتن ولی پوچ بوده فقط با سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان آران💙 مامان آران💙 ۲ ماهگی
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری