یعنی چی صدک ۵۹درصد هست؟؟

تصویر
۲ پاسخ

مایع دورجنین نسبت ب هفته ت بالای نمودار هست اما فک میکنم نرمال حساب بشه چیز مهمی نباشه یااونقد بالا ب حساب نیاد چون ۵۰ یعنی نرمال این یکم بیشتره امااز دکتر بپرس حتمااینو

خوبه رشدش

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان مائده مامان مائده ۱ ماهگی
مامان سرحان مامان سرحان ۱ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی