کسی شیرخشک بیومیل 1داده چطوریه

۳ پاسخ

اسهال نمیاره

4ماهه هس ضررنداره

پسر من بیومیل میخوره.خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👶𝓐𝓻𝓼𝓪𝓶👶 مامان 👶𝓐𝓻𝓼𝓪𝓶👶 ۸ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان دختری وپسری🩷🩵 مامان دختری وپسری🩷🩵 ۸ ماهگی