وضعیت شیرخشک تو شهرتون چطوریه؟

۸ پاسخ

بد نیس

دیروز به سختی همسرم یه دونه شیر خشک گیر اورد

کممممممم

پیدا نکردم نان چندتا شهر گشتم یکی گیرم اومد

خوبه فعلا خداروشکر امشب رفتم ۳تا دیگه خریدم داشته باشم😂😐دغدغه ما مادرا

خوبه هس اینجا

افتضاح

من امروز ده تا داروخونه رفتم تا سیمیلاک پیدا کردم اونم دوتا فقط

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان دختری وپسری🩷🩵 مامان دختری وپسری🩷🩵 ۸ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دلوین و دنیز مامان دلوین و دنیز ۶ ماهگی