سلام براکدملی شیرخشک میدن شرایطش چطوریه

۸ پاسخ

برای زیر دوسال میری داروخونه کدملی میدی ،یارانه ای میگیری تا۶ماه ده تابعد اون۸تا،بعدیکسالم ۴تامیدن

من شیرخودمومیدم برام سوال بود

ماهی ده تا سهمیه هر نوزاد تفاوت قیمت هم شاید حدود ۸۰ تفاوت باشع . ما اینجا یجا میتونیم ۱۰ تا رو بخریم ولی بعضی جاها نمیدن

میری داروخانه کدملی بچه رو میدی میگی شیرخشک سعمیه ای میخام به همه هم میدن مثلا آزادش ۲۸۰با سهمیه۱۷۰ببلاک میخرم من

ی.

براهمه میدن یابچه های کم وزن

ده تا سهمیه داره ک قیمتش از آزاد کمتره

ماهانه 10 عدد میدن روزی دو تا

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی