برای زیر دوسال میری داروخونه کدملی میدی ،یارانه ای میگیری تا۶ماه ده تابعد اون۸تا،بعدیکسالم ۴تامیدن
من شیرخودمومیدم برام سوال بود
ماهی ده تا سهمیه هر نوزاد تفاوت قیمت هم شاید حدود ۸۰ تفاوت باشع . ما اینجا یجا میتونیم ۱۰ تا رو بخریم ولی بعضی جاها نمیدن
میری داروخانه کدملی بچه رو میدی میگی شیرخشک سعمیه ای میخام به همه هم میدن مثلا آزادش ۲۸۰با سهمیه۱۷۰ببلاک میخرم من
ی.
براهمه میدن یابچه های کم وزن
ده تا سهمیه داره ک قیمتش از آزاد کمتره
ماهانه 10 عدد میدن روزی دو تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.