قند دوساعته ۹۲ خوبه؟

۳ پاسخ

عالی‌‌‌

برا منم ۹۲بود دکتر گفت ن باید تحت رژیم باشی زیاد قند مصنوعی استفاده نکنی

ناشتا چند بود ازمایشت

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان arad مامان arad ۵ ماهگی
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی