قند دوساعته ۸۱بود اوکیع

۶ پاسخ

خیلی خوبه

ناشتات چقد بود که دوساعتت ۸۱ه؟

قبلا چند بوده؟

اره گلم باید زیر 120 باشه ،که خوبه خداروشکر

آره خیلی خوبه

پایینه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی