من چرا درست موقع تخمک گذاری و اقدام باید سرما بخورم 🤕

۵ پاسخ

ابمیوه طبیعی بخور عزیزم

منم اینطوری بودم ماه پیش🤦🏻‍♀️عیب ندارها عزیزم

منم همینطوری شدم این ماه.
تمام روزها رو برای اقدام از دست دادم

سرما بخوری چی میشه مگه

خب الان چه اشکال داره؟

سوال های مرتبط