خانم های سزارین کی شکم هاتونو بستید ؟؟؟؟

۳ پاسخ

من حتی شکمم هم میوفته روی بخیه ام

چطور میبندی اخه من میترسم بیوفده رو بخیه

۳روز بعد عمل تاالان میبندم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🦋 مامان نیلماه خانوم🦋 ۳ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی