کسایی ک سزارین شدید شکم بند از کی بستید

۸ پاسخ

بعداز ۱۰ روز کشیدن لخیه

از داخل بیمارستان برام بستن

از روز سوم

من بعد از یک هفته که بخیه هامو کشیدم با بانداژ خودم شکممو میبندم که قشنگ بتونم از زیر شکم تنظیم کنم

همونجا تو بیمارستان بهم موقع مرخص شدم تا الان که دو ماهه شدم هنوز دارم شکبند

از بعد کشیدن بخیه

از‌ 15 روزگی که بخیه هامو کشیدم

منم لایک کن بخونم ❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🦋 مامان نیلماه خانوم🦋 ۳ ماهگی