بعداز ۱۰ روز کشیدن لخیه
از داخل بیمارستان برام بستن
از روز سوم
من بعد از یک هفته که بخیه هامو کشیدم با بانداژ خودم شکممو میبندم که قشنگ بتونم از زیر شکم تنظیم کنم
همونجا تو بیمارستان بهم موقع مرخص شدم تا الان که دو ماهه شدم هنوز دارم شکبند
از بعد کشیدن بخیه
از 15 روزگی که بخیه هامو کشیدم
منم لایک کن بخونم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.