خانما بعد از سزارین کی شکم بند بستید ؟
بارداری زایمان

۶ پاسخ

شکم بند رو ۲ ساعت بعد عمل بهت میدن میگن ببندی برای من خدماتی موقعی مه از ریکاوری اومدم بخش جابه‌جا کردنم برام بست تا الانم دائم بستم شکمم تقریبا به حالت اول برگشته صاف شده اما دکترم گفت تا ۲ ماه حداقل ببند من برام راحته و میبندم

تو اینستا سر ایهان دیده بودم تا ۴۰ روز ک رحم بیاد سر جاش نبندی بعدش ببندی من ک کلا نبستم باز برگشتم به همون سایز و وزن قبلم

با شال بستم یه روز تحملم نرسید سر این یکی ام سعی میکنم کن ببندم

بعد دو ماه شاید..یادم نیست ولی فوری نبندی بهتره ممکنه احتمال چسبندگی بالا ببره

بعد از کشیدن بخیه ها فکر کنم

بعد ده روز دکترم گفت ببند
ولی من نبستم 😑

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷 آراز💙 مامان دنیز🩷 آراز💙 ۲ ماهگی