۳ پاسخ

اون لحظه اصلا بهش نگو نکن یا توضیح نده
ناراحت شو،بدون اخم یا ناراحتی
از پیشش بلند شو و برو یه جایی که تورو نبینه وقتی که آروم شد بهش بگو ما نباید به کسی آسیب برسونیم و از این مدل توضیحات

عزیزم وقتی میزنتت بغلش کن همینجوری که تو بعلته با ارامش بهش بگو تو دردت گرفت و نباید بزنی بعدم اون با زدن حتما میخواد یه نیازش براورده کنه مثل نیاز به توجه پس بیشتر بهش توجه کن

عزیزم مشاوره به من گفت تو این زمان که بچه میزنتت نذار و بهش بگو ما نباید به بدن هم آسیب بزنیم و وقتی تو منو میزنی من بدنم درد میگیره البته باید هی تکرار کنی این حرفا رو تا به نتیجه برسی

سوال های مرتبط

مامان دیانا🩷 مامان دیانا🩷 ۲ سالگی
دیانا خیلی جیغ میکشه بعضی وقتا خیلی شدید میشه جوری ک اصلا قابل کنترل نیست منو میزنه موهامو میکشه بعد میاد بغلم میکنه بوسم میکنه وقتای ک جیغ میکشه بغلش میکنم میخام آرومش کنم اما بدتر میشه منم جیغ میکشم سرش خودم ناراحت میشم همه ام میگن بخاطر اینکه من عصبیم اینجوری شده اما بخدا من از قصد عصبی نمیشم رفتم قرص خریدم خوردم ک ارومشم عصبی نشم اما هیچ کس نیست منو درک کنه امروز رفتیم بیرون با خانواده شوهرم بهش میگم بچه رو نگه دار من برم یکم دور بزنم رفتم اومدم بهش میگم دیانا اذیت نکرد برگشته تو جم میگه اصلا یادتونبود اصلا بازی می‌کرد کسی نبود سرش داد بزنه 💔💔💔💔یجور میگه انگار من مادر بدیم مگ من مرض دارم بچه رو بزنم یا داد بزنم سرش خیلی حالم بده از طرفی افسرده شدم وزنم رفته بالا یه دیقه میخندم یدیقه بد سر یه چیز کوچیک گریه میکنم
واقعا من مادر بدیم بنظرتون هیچکس نیست چرا منو درک کنه چرا همه فشار میارن بهم واقعا جاریم برگشته میگه من ۳ تا اوردم تو از پس یکیش بر نمیای خیر سرش زنه یه زره درک نمیکنن ادمو تا الان ک دینا دوساله یبار درحد چند ساعت نشده بچمو باباش نگه داره دوماه دندون درد دارم یه روز بخاطر من از کارش نمیزنه ک من برم دندونمو درست کنم بعد ادعای پدریش میشه حرف زیاده آدم نمیدونه از کدومش بگه