عزیزان سونو آنومالی چندهفته بایدبریم؟

۱۰ پاسخ

۱۸ کامل شد برو
اعضا واضحتر بشه عجله نکن

همه چیز کامل بود؟

سنو۱۶هفته نمیرید

از هفته ۱۸ تا هفته ۲۲ میتونی بری

۱۸ هفته من تو گهواره زده ۴اذر واسم دکترم ۵ نوشت واست ایشالا که خوب باشه

سونو ان تی رفتی گلم

عزیزم تایم طلاییش ۱۸ هفته و ۲ روز ایناس

من ۱۷ هفته سه روز رفتم

میگن ۱۸تا۲۰هفته

سلام عزیزم ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وهشتم بارداری