بعدازانومالی چندهفته دیگه بایدبریم سونوگرافی

۵ پاسخ

۲۴ هفته باید بری دکتر سونو من آنومالی رفتنی وقت بعدیم و میگن منم زودتر وقت و میگیرم ۲۴ هفته برای رشد جنین فکر کنم

من بعد انومالی دیگه سونو ندادم این ماهم فعلا برام ننوشت فک کنم ۲۸هفته قراره بنویسه

فکر نکنم تا ۲۸/۳۰ هفته که سونو وزن هست سونویی باشه مگر اینکه دکتر تشخیص بده

عزیزم بعد از سونوی انومالی باید جواب سونو را ببریم ازمایشگاه؟ مثل ان تی؟

من ‌ک هر ماه گفت بیا واسه وضعیت بارداری هر ماه میرم

سوال های مرتبط

مامان دایان ودیان مامان دایان ودیان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد