خانوما سونو آنومالی هزینش چنده و چندهفته بایدبریم

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

من نرفتم دکتر برام نوشت منم زنگ زدم سونو گفت یک و پونصد

۳۷۰۰ شد

متفاوته عزیزم من صارم میرفتم ۳تومن اونروز رفتم دکتر فریور فرزانه ۷۸۰۰

۲تومن

فکر کنم ۲ و ۱۰۰ اینا شد
از هفته ۱۸ تا ۲۲ میشه انجام داد من ۲۰ هفته رفتم

من ۱۹ هفته ۵ روز رفتم ۲۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دایان ودیان مامان دایان ودیان ۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری