خانومای دارابی سونو آنومالی هزینش چنده؟ خبر دارین؟

۷ پاسخ

2270 شد

۳ تومن شد

سونو انومالی ۲۳۰۰

ممنون از جوابتون عزیزان .
ان شاءالله دلاتون همیشه شاد باشه.

برا من ۳ تومن شد

من با بیمه تامین اجتماعی ۱۷۰۰ و خورده ای

سنو یگانه۲/۴۰۰فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وششم بارداری