۶ پاسخ

واااااااا چرا نمونه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐

آره عزیزم انشالله
خواهر منم همین موقع به دنیا اومد

دوست من بچش ۳۲هفته بدنیا اومد ی هفته دستگاه بود فقد وزنش خوب بود ۲و خورده ای

طرف ۶ماهه بچش به دنیا میاد میمونه

اره انشاالله بچه 1700 وزنش تو 32 هفته ولی خیلی کوچولو هست فکر کنم یک ماهی تو دستگاه باید بمونه

من اینجا چندنفردیدم ۳۱ .۳۲ بدنیااومده بچشون زنده مونده

سوال های مرتبط

مامان پسری🧡🫅 مامان پسری🧡🫅 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری