سلام خانما اشکالی داره برم استخر

۸ پاسخ

نه هیچ اشکالی نداره فقط مواظب باش سر نخوری
حالشو ببر خستگیت در بره😘😘😘😘😘

استخر شخصی باشه اره؛ ولی جای عمومی تحت هیچ شرایطی نرو؛ تو حالت عادی هم پر از ویروس و زگیله؛ الان که بارداری دیگه خیلی باید مراعات کرد

آره تو بارداری نرو

ویلاگرفتیم

استخر شخصیه

استخر در حالت عادی عفونت میده الان که دیگه هیچی
بعد اینکه داخل اب کلرو وایتکس میریزن نری بهتره

سلام بله خیلییی خطر داره اصلا نرو

بله عفونت میگیری

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختری و پسری مامان دختری و پسری ۹ ماهگی
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی