لطفاً اینو اگه بلدین واسم تفسیرش کنین

تصویر
۶ پاسخ

مرسی از جواباتون

قندت خوبه خداروشکر، قند ناشتا ۸۳ و قند بعد از خوردن گلوکز ۱۱۸ که جفتش نرماله

اره خوبه واسه من ناشتا ۸۰ و بعد پودر۱۲۲ بود

سلام بزن تو چت جی پیتی کملا میاد

عالیه عزیزم آزمایشت

برای خودته ؟!۳۵هفته ای ها

سوال های مرتبط

مامان آشا🥹 مامان آشا🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی