۷ پاسخ

ن من ۳۵ گذاشتم تا اخر روزی دوتا تاثیر نداش

از ۳۷ هفته گذاشتم دهانه رحمم رو نرم نرم کرده بود

از ۳۶دیکه ب بعد استفاده میشه

بزار عزیزم

باید دکترت بگه که بزاری یانه

من میزارم چند روزیه

دکتر من گفت زایمانت رو‌سخت تر میکنه بهم پیشنهادش نکرد ولی خیلی از دکترا و ماما ها میگن استفاده کنین

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی