سردردم سزارین بودم میشه نسکافه بخورم

۶ پاسخ

منم همینم فقط نسکافه و چایی بهترم میکنه

اره خاکشیر و تخم شربتی هم خوبه

اره بخور

آره شیرتم زیاد میکنه

اره زیادبخورعزیزم بخور

بله یاید بخوری زیادم بخوری
قهوه پای پررنگ ومایعات زیاد بخور
به خاطر بی حسیه

سوال های مرتبط

مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی