۱۵ پاسخ

برای من ۲۰۹ گرم بود

کسیو سراغ دارین ک وزن بچش زیاد بوده باشه ولی مشکلی نبوده باشع🥲

۲۶۶ بود جوجه من

۲۰۹گرم

عزیزم برنامه میلی رو داری

۲۳۱ بود ۲۲ هفته شده بود ۴۷۵... ۲۴ هفته شده بود ۶۸۹

من وارد 18 هفته ک شدم رفتم 319 بود

۲۱۶ بود

و اینم نتیجه از گوگل

تصویر

هیچکدومتون ۳۰۰ گرم نبودین؟

بود۲۱۴

برا من ۱۹۳ گرم

235 بود برای من

بچه من ۱۸۵ بود گفت کمه

220بود نی نی من

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی