سلام خانما دستور پوره سیب درختی لطفا

۲ پاسخ

بخار پز کن با پوره کن‌با هر چیزی که میتونی، یکم شیر بریز رقیق بشه بده نوش جان کنه

سلام. سیب درختی رو دوست بکن. تیکه های کوچیک یا بخار پز کن یا آب پز. بعد از پخت توو میکسر با کمی شیر خودت یا آب یا شیر خشک بریز. تموم

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی