۵ پاسخ

خیلی دیر میره

من کلا تو گلوم مری

من همیشه انگار غذا تو گلوم مونده

من هر وقت کاهو با غذام هس خیلی بهترم راحت ترم هضم میشه

عزیزم وقتی غذا میخوری چن دیقه پیاده روی کن تا نیم ساعتم نخواب روی غذات خوب میشی

سوال های مرتبط