۳ پاسخ

رفلاکس معده اس منم شدم تو هفته ۱۲ داشتم میمردم دکتر بهم پنتوپرازول داد خوب شدم

من موقع غذا باید ماست حتماباشه.هردوسه قاشق هم‌اگ آب نخورم پایین نمیره. لامصب انگار توگلوم‌گیر میکنه

برای تیروییده ازمایش بدین

سوال های مرتبط