۶ پاسخ

فاموتیدین نمیخوری

والا من قرص اسید هم میخورم خیلی بارداری علایم بدی تا حالا هیچ وقت اینجور نبودم بدتر از اون غذا که تو مری میمونه

بخاطر اسید معده اس
قرص معده نمیخوری؟

من یا خدا احساس میکنم چاقو. خورده در این حد البته ویارم شدیده و خیلی بالا میارم ,گلوم کلا زخمه

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

من پدرم در اومد تو هوای سرد بستنی باید بخورم تا شب آروم شم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری