۵ پاسخ

من ولی بهتر شدم غذامو آرومو آروم میخورم همزاه غذام اصلا آب نمیخورم نوشابه و دوغم که کلا نمبخورم کم کم بهتر شدمو

واقعا تاثیری داره

قرص معده بندازی راحت تر میشه هضم غذا

منننن نمیره پایین اصن

من...

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی