کیا غذا تو گلوشون میمونه

۳ پاسخ

من با هر لقمه توی دهنم میزارم باید یک قلوپ آب بخورم یان پایین نمیره .

من غذانمیمونه ولی بعد غذاخوردن یاشیرینی جات میخورم خلط پشت گلومیگیرم

من خیلی واسم سخت هس ویارم که خوب شد تونستم غذا بخورم اینجوری شدم خیلی اذیت میشم

سوال های مرتبط