۹ پاسخ

توغذاباشه طوری نیست

من.

تو غذا میخورم

من میترسم تا اخر نمیخورم ولی خیلیا رو‌دیدم تو غذا بوده خوردن پرسیدم میگن تو ماه بالاییم دیگه ضرر نداره خود دکترمم گفت تا ۳،ماه نخور

من خوردم مشکلی نیست ولی هر روز نمیخورم گاهی اوقات

من زرشک پلو درست میکنم یکم می‌زارم قاطی برنج اونم خیلی کم

من همیشه تو غذاهام میزدم از همون اول

من

من مثل قبل بارداری که زعفرون میزدم به غذا الانم همونجوره

سوال های مرتبط

مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دوست حضرت🫶 مامان دوست حضرت🫶 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری