من شبی یکی میخورم
منم دوتا
وای نخورده بودما پیامتو دیدم یادم اومد خداخیرت بده من یکی میخورم برا شریان رحمی
من روزی یکی میخورم
منم شبی دوتا میخورم بعد از ان تی
منم شبی دوتا میخورم از بعد ان تی
ivfکردم
سابقه سقط دارین؟
یدونه
من شبی ۱ عدد میخورم انوکسا هم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.