کیا اسپرین شبی دوتا میخورند..دکتر واسم داده😦

۱۰ پاسخ

من شبی یکی میخورم

منم دوتا

وای نخورده بودما پیامتو دیدم یادم اومد خداخیرت بده من یکی میخورم برا شریان رحمی

من روزی یکی میخورم

منم شبی دوتا میخورم بعد از ان تی

منم شبی دوتا میخورم از بعد ان تی

ivfکردم

سابقه سقط دارین؟

یدونه

من شبی ۱ عدد میخورم انوکسا هم میزنم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایلماه مامان ایلیا و ایلماه هفته بیست‌وهفتم بارداری