مامانا چرا دکتر ب من گفت شبی دوتا آسپرین بخورم زیاد نی شبی دوتا؟؟؟؟

۶ پاسخ

دكتر گفته بخوري ولي شك ميكني، بعد ميايي اينجا از مامانا ميپرسي؟🤣🤣
مامان بگن نه نميخوري؟ يا بگم اره ميخوري؟

منم دو تا میخورم

من هم شبی دوتا میخورم

منم میخورم ولی روزی یکی

منم دوتا میخورم چون قبلی ماه آخر فشار داشتم و ۳۷ هفته زایمان کردم

منم شبی دوتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوست حضرت🫶 مامان دوست حضرت🫶 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه مامان ایلیا و ایلماه هفته بیست‌وهفتم بارداری