سلام دوستان کیا هضم غذاشون سخته

۸ پاسخ

من از گلو تا مری غذا میمونه

داریم رد میکنیم باسختی

چاره ای نداریم

با این مشکل چیکار میکنید من حس میکنم غذا تو گلومه و بعد نافمم حس میکنم درد میکنه

من شبا انقدر اذیتم حتی اگ چیزی نخورم

من بربری بخورم هضم سخته
کم کم بخور
بعصی موقع ها میبینی ناهارم ی ساعت طول میکشه بخورم کم کم میخورم

من هنوزم‌اذیتم متاسفانه

من همینطورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری