سلام دوستان کسی سر کلاژ کرده ،چه طوره سخته؟

۴ پاسخ

شما دهانه رحمم باز شده یا فقط سرویکس اومدع پایین

عملش خیییلی راحته بعدش یکم درد پریودی یا کمر درد داری که مسکن میدن بهت
عملش کمتر از نیم ساعت طول میکشه

سرکلاژ خیلی اسون فقط مراقبت بعدش زیادع باید استراحت باشی

نه زیاد فقط مراقبت بعدش سخته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی