دوستان دوقلویی میشه بدون سر کلاژ تا اخر رسوند؟

۷ پاسخ

چرا نشه پس قدیمیا چکار میکردن

من تا هفته امن رسوندم ۳۴ هفته زایمان کردم

چرا مگه قراره سرکلاژ بشی؟

بستگی ب طول دهانه رحمت داره، من بارداری اولم دوقلویی بود تا ۲۹ هفته با استراحت مطلق نگه داشتم ولی اگر سرکلاژ میکردم احتمالا بیشتر طول میکشید

بله بستگی به شرایطش داره

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

بله بستگی به شرایطت داره

بله چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته بیستم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی